PROMOCJA -25% NA WSZYSTKIE OBRAZY NA PŁÓTNIE DO KOŃCA LISTOPADA
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zwroty i reklamacje

 

30 dni na zwrot

Trzydziestodniowy termin zwrotu towaru umożliwia Państwu
rezygnację z umowy bez podawania przyczyny przez cały miesiąc

Darmowa wysyłka zwrotu

Twój komfort to dla nas priorytet, dlatego gwarantujemy wygodne i bezpłatne procedury zwrotu

Reklamacje door-to-door

Skorzystaj z naszej usługi reklamacyjnej "door-to-door" i ciesz się łatwością i komfortem w rozstrzyganiu wszelkich kwestii związanych z Twoimi zakupami.

Zwrot towaru

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin na odstąpienie  upływa po 30 dniach kalendarzowych od daty, w której faktycznie weszli Państwo w fizyczne posiadanie towaru, czyli od momentu dostarczenia przesyłki przez przewoźnika ostatniego z zamówionych produktów pod wskazany przez adres.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konieczne jest przekazanie nam jednoznacznego oświadczenia o podjęciu tej decyzji w określonym terminie, tradycyjną pocztą,  za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem systemu generowania zwrotów który dostępny jest w panelu klienta. Aby zachować ważność odstąpienia od umowy, konieczne jest przesłanie oświadczenia przed upływem określonego terminu. W przypadku opóźnienia w dostarczeniu formularza, ale zgodności daty wysłania z ustalonym terminem, dokument ten zostanie oczywiście uwzględniony.

Sposoby zgłaszania towarów do zwrotu:

  • Pisemnie na adres: "FUN TRADE - Dariusz Szczudło, ul. Stefana Jaracza 1a, 32-600 Oświęcim
  • W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@aart.pl;
  • Samodzielne generowanie zwrotu z poziomu konta sklepowego, który automatycznie trafi do naszego systemu 


Jak wygenerować darmowy zwrot w naszym systemie ?

  1. Zaloguj się do swojego konta na sklepie aart.pl, a następnie wejdź w zakładkę Twoje konto.
  2. Przejdź do zakładki Zwroty towarów i wybierz "Dodaj zwrot"
  3. Wybierz zamówienia z którego chcesz dokonać zwrotu oraz wskaż towary, które będziesz zwracał
  4. Jako sposób zwrotu produktów wybierz "Dostarczę osobiście do jednego z punktów obsługi zwrotów"
  5. W sekcji "adres punktu zwrotu" automatycznie zostanie wskazany adres naszej siedziby
  6. Podaj nr. rachunku bankowego na który powinien zostać zrealizowany przelew zwrotny z tytułu zwracanych towarów.
  7. Zatwierdź zwrot
  8. Najpóźniej w ciągu 24h od momentu zatwierdzenia zwrotu, drogą mailową otrzymasz etykietę zwrotną którą należy wydrukować i przykleić na paczkę z towarem. Tak przygotowaną przesyłkę należy dostarczyć do najbliższego punku DPD Pickup (mapa dostępnych punktów znajduje się TUTAJ)

 

Reklamacja towaru

Zależy nam na ochronie Twoich praw, w tym również prawa do zgłaszania reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności za ewentualne wady naszych produktów oraz Twoich praw związanych z reklamacją, wynikających z przepisów ustawowych dotyczących rękojmi. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu wynikającej z rękojmi są określone obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza przepisami Kodeksu Cywilnego.

W sytuacji, gdy otrzymałeś produkt uszkodzony lub niezgodnym z zamówieniem, zachęcamy do skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta w ciągu 30 dni roboczych od daty dostarczenia zamówienia. Jesteśmy dostępni, aby świadczyć pomoc i rozwiązywać wszelkie kwestie związane z Twoim zamówieniem. 

Procedura zgłoszenia reklamacji door to door?

  1. Zaloguj się do swojego konta na sklepie aart.pl, a następnie wejdź w zakładkę Twoje konto.
  2. Przejdź do zakładki Reklamacje i wybierz "Dodaj reklamację"
  3. Wybierz zamówienie a następnie towar który chcesz zareklamować
  4. Opisz usterkę i dodaj zdjęcia reklamowanego towaru
  5. Jako sposób dostawy reklamowanych produktów wybierz "Dostarczę osobiście do jednego z punktów obsługi zwrotów"
  6. W sekcji "adres punktu zwrotu" automatycznie zostanie wskazany adres naszej siedziby
  7. Wybierz preferowany sposób realizacji reklamacji oraz podaj nr. rachunku bankowego na który powinien zostać zrealizowany przelew zwrotny (w przypadku chęci dokonania zwrotu towaru)
  8. Zatwierdź reklamację
  9. Najpóźniej w ciągu 24h od momentu zatwierdzenia reklamacji, skontaktujemy się z Tobą, w celu umówienia dogodnego terminu, odbioru reklamowanego towaru przez naszego kuriera.
pixel