Odstąpienie od umowy
30 dni na zwrot
Trzydziestodniowy termin zwrotu towaru umożliwia Państwu
rezygnację z umowy bez podawania przyczyny przez cały miesiąc
Darmowa wysyłka zwrotu
Twój komfort to dla nas priorytet, dlatego gwarantujemy wygodne i bezpłatne procedury zwrotu
Reklamacje door-to-door
Skorzystaj z naszej usługi reklamacyjnej "door-to-door" i ciesz się łatwością i komfortem w rozstrzyganiu wszelkich kwestii związanych z Twoimi zakupami.
Zwrot towaru
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin na odstąpienie upływa po 30 dniach kalendarzowych od daty, w której faktycznie weszli Państwo w fizyczne posiadanie towaru, czyli od momentu dostarczenia przesyłki przez przewoźnika ostatniego z zamówionych produktów pod wskazany przez adres.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konieczne jest przekazanie nam jednoznacznego oświadczenia o podjęciu tej decyzji w określonym terminie, tradycyjną pocztą, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem systemu generowania zwrotów który dostępny jest w panelu klienta. Aby zachować ważność odstąpienia od umowy, konieczne jest przesłanie oświadczenia przed upływem określonego terminu. W przypadku opóźnienia w dostarczeniu formularza, ale zgodności daty wysłania z ustalonym terminem, dokument ten zostanie oczywiście uwzględniony.
Sposoby zgłaszania towarów do zwrotu:
- Pisemnie na adres: "FUN TRADE - Dariusz Szczudło, ul. Stefana Jaracza 1a, 32-600 Oświęcim
- W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@aart.pl;
- Samodzielne generowanie zwrotu z poziomu konta sklepowego, który automatycznie trafi do naszego systemu
Jak wygenerować darmowy zwrot w naszym systemie ?
- Zaloguj się do swojego konta na sklepie aart.pl, a następnie wejdź w zakładkę Twoje konto.
- Przejdź do zakładki Zwroty towarów i wybierz "Dodaj zwrot"
- Wybierz zamówienia z którego chcesz dokonać zwrotu oraz wskaż towary, które będziesz zwracał
- Jako sposób zwrotu produktów wybierz "Dostarczę osobiście do jednego z punktów obsługi zwrotów"
- W sekcji "adres punktu zwrotu" automatycznie zostanie wskazany adres naszej siedziby
- Podaj nr. rachunku bankowego na który powinien zostać zrealizowany przelew zwrotny z tytułu zwracanych towarów.
- Zatwierdź zwrot
- Najpóźniej w ciągu 24h od momentu zatwierdzenia zwrotu, drogą mailową otrzymasz etykietę zwrotną którą należy wydrukować i przykleić na paczkę z towarem. Tak przygotowaną przesyłkę należy dostarczyć do najbliższego punku DPD Pickup (mapa dostępnych punktów znajduje się TUTAJ)
Reklamacja towaru
Zależy nam na ochronie Twoich praw, w tym również prawa do zgłaszania reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności za ewentualne wady naszych produktów oraz Twoich praw związanych z reklamacją, wynikających z przepisów ustawowych dotyczących rękojmi. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu wynikającej z rękojmi są określone obowiązującymi przepisami prawa, zwłaszcza przepisami Kodeksu Cywilnego.
W sytuacji, gdy otrzymałeś produkt uszkodzony lub niezgodnym z zamówieniem, zachęcamy do skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Klienta w ciągu 30 dni roboczych od daty dostarczenia zamówienia. Jesteśmy dostępni, aby świadczyć pomoc i rozwiązywać wszelkie kwestie związane z Twoim zamówieniem.
Procedura zgłoszenia reklamacji door to door?
- Zaloguj się do swojego konta na sklepie aart.pl, a następnie wejdź w zakładkę Twoje konto.
- Przejdź do zakładki Reklamacje i wybierz "Dodaj reklamację"
- Wybierz zamówienie a następnie towar który chcesz zareklamować
- Opisz usterkę i dodaj zdjęcia reklamowanego towaru
- Jako sposób dostawy reklamowanych produktów wybierz "Dostarczę osobiście do jednego z punktów obsługi zwrotów"
- W sekcji "adres punktu zwrotu" automatycznie zostanie wskazany adres naszej siedziby
- Wybierz preferowany sposób realizacji reklamacji oraz podaj nr. rachunku bankowego na który powinien zostać zrealizowany przelew zwrotny (w przypadku chęci dokonania zwrotu towaru)
- Zatwierdź reklamację
- Najpóźniej w ciągu 24h od momentu zatwierdzenia reklamacji, skontaktujemy się z Tobą, w celu umówienia dogodnego terminu, odbioru reklamowanego towaru przez naszego kuriera.