PROMOCJA -25% NA WSZYSTKIE OBRAZY NA PŁÓTNIE DO KOŃCA SIERPNIA
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zamówienia

Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na adres e-mail, który podałeś w trakcie składania zamówienia. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia, może to sugerować, że adres e-mail został wprowadzony nieprawidłowo lub wystąpił inny techniczny problem. Zachęcamy do skontaktowania się z nami, abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu sytuacji.

Możesz to zrobić do momentu, gdy status zamówienia nie zostanie zmieniony na "wysłane". Aby anulować zamówienie, wystarczy kliknąć na link "Szczegóły zamówienia" znajdujący się w potwierdzającym e-mailu złożenia zamówienia. W sekcji szczegółów zamówienia znajdziesz opcję edycji lub anulowania zamówienia. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, prosimy o skontaktowanie się z nami.

Aktualizacje dotyczące statusu zamówienia są przekazywane drogą mailową. Za każdym razem, gdy przechodzimy do kolejnego etapu realizacji zamówienia, system automatycznie wysyła e-mail z informacją o aktualnym statusie.

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Znajdziesz ją w automatycznej wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę towaru, dołączoną w formie pliku PDF.

Tak, jeśli chcesz dokonać zmian w dostarczanym zamówieniu, zalecamy szybką edycję, zanim status zamówienia zostanie zmieniony na "wysłane". W celu poprawy informacji, takich jak adres dostawy, adres e-mail lub numer telefonu, najłatwiej jest wysłać do nas wiadomość e-mail na adres biuro@aart.pl w której należy podać numer zamówienia oraz dane które chcą Państwo zmienić.

W obszarze "Uwagi" masz możliwość wprowadzenia dodatkowych informacji, takich jak życzenie dostawy w konkretnym dniu czy prośba o dołączenie notatki dla odbiorcy.

pixel