PROMOCJA -25% NA WSZYSTKIE OBRAZY NA PŁÓTNIE DO KOŃCA WRZEŚNIA
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zwroty i reklamacje

W sytuacji, gdy przesyłka uległa uszkodzeniu w trakcie dostawy, prosimy o niezwłoczne wypełnienie formularza reklamacyjnego. Przejśc do formularza możesz bezpośrednio z wiadomości email potwierdzającej wysyłkę towaru lub z poziomu Twojego sklepowego konta. System poprowadzi Cię przez proces reklamacji. Prosimy również o załączenie zdjęć uszkodzonej przesyłki oraz produktów do formularza reklamacyjnego.

Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości otrzymanej przesyłki w stosunku do złożonego zamówienia. Jeśli faktycznie stwierdzisz niezgodność, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 33 846 59 22 lub mailowo: biuro@aart.pl Potrzebne będą zdjęcia błędnie dostarczonych produktów, które prosimy przesłać drogą mailową. Poprawne produkty zostaną wysłane na nasz koszt. Nasz kurier odbierze również błędnie dostarczone zamówienie.

Tak, masz możliwość zwrócenia zakupionego towaru w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia lub dostarczenia go do punktu odbioru. Aby dokonać zwrotu, skorzystaj z naszego automatycznego systemu który jest dostępny z poziomu Twojego sklepowego konta.

W ramach 30-dniowej polityki zwrotów nasz sklep oferuje zwroty zakupionych produktów bez dodatkowych opłat.

Tak, możesz dokonać zwrotu nawet rozpakowanych produktów, jednak prosimy o staranne zapakowanie ich w sposób zgodny z oryginalnym otrzymanym opakowaniem. Pozwoli to na zminimalizować ryzyka uszkodzeń podczas transportu.

pixel